Header Ads Widget

خریداری کے عمل میں شفافیت اور شفافیت لانے کے مقصد سے خریداری ایجنسیوں کو مندرجہ ذیل ہدایات جاری کی گئیں:

بنیادی قانونی سوال یہ ہے کہ کیا ٹینڈر میں کاموں کی تقسیم کے خلاف قانون میں کوئی پابندی ہے یا پروکیورنگ ایجنسی ٹینڈر شدہ کاموں کو چھوٹے معاہدوں میں تقسیم کرنے پر غور کرنے کی پابند ہے اور کیا پروکیورنگ ایجنسی نے مختلف مقامات پر مختلف کاموں کو کلب یا بنڈل کرنے کا انتخاب کیا ہے، ایک معاہدے میں، کیا ایسا کرنے کی وجوہات بتانا واجب ہے؟ انہوں نے کہا کہ خریداری ایجنسی پر کام کو چھوٹے حصوں میں تقسیم کرنے کی کوئی قانونی ذمہ داری نہیں ہے بلکہ یہ ذمہ داری قانون کے تحت ہے۔

خریداری کے عمل میں شفافیت اور شفافیت لانے کے مقصد سے خریداری ایجنسیوں کو مندرجہ ذیل ہدایات جاری کی گئیں:
ریگولیشنز 2024 کے ریگولیشن 5 اور رولز 2014 کے رول 8 کے مطابق یہ ضروری ہے کہ ہر پروکیورنگ ایجنسی کی جانب سے اس مالی سال میں کی جانے والی خریداری کے حوالے سے سالانہ ترقیاتی منصوبہ مالی سال کے آغاز کے ایک ماہ کے اندر تیار کیا جائے اور اسے عام کیا جائے۔ اس سے بولیاں طلب کرنے کے وقت کسی بھی ٹینڈر میں چھیڑ چھاڑ اور / یا ہیرا پھیری کے امکان کو خارج کردیا جائے گا۔
(ii) خریداری ایجنسی کو ایک انتظامی اور انتظامی صوابدید حاصل ہے کہ وہ وسیع تر ممکنہ مسابقت کو یقینی بنانے اور جانبداری کے امکان کو ختم کرنے کے مقصد سے کاموں کو گروپ بندی اور / یا تقسیم کرکے خریداری کا منصوبہ تیار اور ڈیزائن کرے ، تاہم ، ایک بار جب مذکورہ صوابدید کا استعمال کیا جاتا ہے تو ، سالانہ ترقیاتی منصوبے کے ذریعہ ، خریداری ایجنسیاں قاعدہ 9 کے مطابق تقسیم اور / یا دوبارہ گروپ بندی کے بغیر اس پر عمل کرنے کی پابند ہوتی ہیں۔ قواعد 2014
(iii) مالی سال میں مجوزہ سالانہ خریداری کے منصوبے کے اعلان کے بارے میں قواعد 2014 کے قاعدہ 8 کی تعمیل ایک قانونی ذمہ داری ہے جو خریداری ایجنسی پر پابندی عائد کرتی ہے اور خریداری کے موضوع کو من مانے طریقے سے تقسیم کرنے اور / یا دوبارہ گروپ کرنے کی جانچ پڑتال کرتی ہے تاکہ اس کی طرفداری کو بڑھایا جاسکے۔ اور
(iv) ایک خریداری ایجنسی کو کم از کم منصوبہ بندی کے مرحلے میں کام کو تقسیم کرنے پر غور کرنا چاہئے جب وہ مختلف جغرافیائی مقامات اور مختلف قسم کی خدمات / سرگرمیوں پر مشتمل ہو۔ اور اگر وہ اب بھی انہیں ایک معاہدے میں جمع کرنے کا فیصلہ کرتا ہے تو اسے کم از کم ایسا کرنے کی اپنی وجوہات بتانی چاہئیں۔ خریداری کے عمل کے دوران اس طرح کے کسی بھی چیلنج سے بچنے کے لئے خریداری ایجنسیوں کے درمیان اس کی حوصلہ افزائی کی جانی چاہئے۔

تحریر نمبر 69497/24 

Core legal question is to examine whether there is any prohibition in the law against the splitting of works in a tender or the procuring agency is under an obligation to consider the division of the tendered works into smaller contracts and if the procuring agency has chosen to club or bundle different works in different sites, in one contract, is it obliged to give reasons for doing so? Held that there is no legal obligation on the procuring agency to split the work into smaller parts rather the obligation is otherwise under the law.

Following directions were passed to the procuring agencies for the purpose of bringing transparency and fairness in the procurement process:
(i) It is imperative in terms of Regulation 5 of the Regulations 2024 and Rule 8 of the Rules 2014, that annual development plan by each procuring agency with respect to the procurement to be carried out in that fiscal year is devised within one month of the beginning of fiscal year and the same must be made public. This would rule out possibility of tinkering and/or manipulation in any tender at the time of inviting bids;
(ii) There is an administrative and executive discretion vested in the procuring agency to formulate and design the procurement plan by grouping and/or splitting the works for the purposes of ensuring widest possible competition and obviating the possibility of favouritism, however, once the said discretion is exercised, through an annual development plan, the procuring agencies are obligated to adhere to the same without splitting and/or regrouping the same in terms of Rule 9 of the Rules 2014;
(iii) Adherence to Rule 8 of the Rules 2014 as to announcement of proposed annual procurement plan in a financial year is a legal obligation which stands as a bar and check upon the procuring agency to arbitrarily split and/or regroup the subject matter of procurement to tailor-make the same to extend favouritism; and
(iv) A procuring agency should at least, at the planning stage, consider splitting of the work when it is tendering the same that are comprised of different geographical locations and different types of services/activities; and if it still decides to group them together in one contract then it should, at a minimum, state its reasons for doing so. This should be encouraged as a "best practice" amongst the procuring agencies to avoid any such challenges during the procurement process.

Misc. Writ 69497/24
Ms G.P Enterprises through M. Shafique Butt Vs Province of Punjab etc.
Mr. Justice Anwaar Hussain
30-01-2025
2025 LHC 338


















Post a Comment

0 Comments

close